Het Voedingssalon sluit af met veelbelovende balans
Bijna 10% meer bezoekers dan vorige editie
De beurzen kennen dit najaar een sterke opmars. Met een stijging van het bezoekersaantal van bijna 10% ten opzichte van vorig jaar, boekte de Herfsteditie van het Voedingssalon een groot succes. Niet minder dan 60.185 bezoekers vonden tussen 19 en 27 oktober hun weg naar Brussels Expo. Zowel de exposanten als de bezoekers zijn enthousiast over de komende editie van het Voedingssalon in 2020.
Bezoekers willen meer beleving en FISA speelt hierop in
De consumenten willen de producten voelen, ruiken, zien en beleven. Daarom komt beursorganisator FISA, naar het voorbeeld van het Voedingssalon, met een aantal belevingszones op de proppen voor de komende beurzen:
- Woon- en interieurbeurs COCOON zet een vtwonen village neer waar bezoekers in het volledig ingerichte vtwonen huis van 300 m2 kunnen deelnemen aan inspirerende workshops.
- Veel zin om te reizen maar geen idee waar naartoe? Op het Vakantiesalon 2020 delen bloggers en experten in het “Bestemmingstheater” al hun persoonlijke reiservaringen. Dé uitgelezen kans om meer te weten te komen over soms nog onbekende bestemmingen.
- Meer en meer mensen renoveren of bouwen hun eigen woning. Daarom voorziet BATIBOUW in Paleis 3 van Brussels Expo een zone van 3002 m gewijd aan Do It Yourself. Professionals uit de bouwsector geven advies en tips and tricks aan de bezoekers zodat ze thuis zelf aan de slag kunnen gaan met hun kleine renovatiewerken.
FISA zet duidelijk in op de hele klantervaring en popelt om deze nieuwe trends aan haar toekomstige bezoekers voor te stellen.