De nieuwe Lente-editie van het Voedingssalon eindigt op een positieve noot

23.778 mensen brachten een bezoekje aan de eerste Lente-Editie van Het Voedingssalon, dat op zondag 7 april de deuren sloot. Deze editie biedt heel wat mooie vooruitzichten voor de toekomst. Organisatoren tekenen dus alvast present voor 2020.

Mee met de nieuwste trends

“Voor deze nieuwe lente-editie hebben we de focus gelegd op enkele actuele trends in het consumentengedrag. Daarom hebben we ook de Healthy zone gecreëerd,” legt Frédéric François, COO van Fisa, uit. “In die zone van 600 m² konden bezoekers op zoek naar ideeën voor gezonde voeding en een gezondere levensstijl. Exposanten stelden er bijvoorbeeld heel wat evenwichtige, natuurlijke en biologische alternatieven voor. ”Aangezien dit nieuwe deel van de beurs in de smaak viel bij de bezoekers, zal de Healthy zone tijdens de herfsteditie van Het Voedingssalon opnieuw aanwezig zijn en nog groter uitgewerkt worden dan dit jaar.

Afspraak in 2020

Deze eerste Lente-Editie is het begin van een jaarlijkse traditie. Organisatoren en exposanten zijn het erover eens dat de lancering van een nieuwe beurs een project van lange adem is. Iedereen is dan ook bereid om de krachten te bundelen, zodat de volgende edities nog verder kunnen groeien.

Het volgende Voedingssalon in de herfst zal plaatsvinden van 19 tot 27 oktober 2019.

De data van de Lente-Editie 2020 zullen heel binnenkort meegedeeld worden.

Over Voedingssalon

Praktische informatie

Plaats: Brussels Expo – Belgiëplein 1 – 1020 Brussel

Openingsuren en dagen:

Zaterdag 19 oktober tot en met zondag 27 oktober van 10u tot 18u

 Ingang:

  • Paleis 11 (kant Atomium en metro)
  • Paleis 7 (kant Parking C via AstridHal)

Over FISA

Fisa maakt deel uit van de DEFICOM-group, die actief is in de communicatie-, media en ontspanningssector. De groep FISA is gespecialiseerd in het organiseren van grote nationale beurzen en evenementen. Het is de missie van FISA om haar bezoekers beleving te brengen voor de vijf zintuigen. FISA is in 2003 gestart met de aankoop van de bekende bouwbeurs BATIBOUW en heeft daarna geleidelijk haar aanbod uitgebreid met de beurzen Cocoon, het Voedingssalon, het Vakantiesalon en het networkingevenement Topontmoetingen. Jaarlijks trekken de FISA-beurzen in totaal zo’n 2.700 exposanten en 700.000 bezoekers naar Brussels Expo.